BA2006-325_1: A Vb javasolja a G-20, G-21, G-22 és G-23 légterek alapmagasságát megszüntetni, mivel a koordináció során ez adott lehetőséget a félreértésre. Ezzel együtt a TMA alsó magasságát megemelni a jelenlegi "G" légterek magasságának megfelelően, az indokolatlan magasságkorlátozás elkerülése érdekében.

BA2006-325_2: A Vb javasolja a TMA-t is érintő G-20, 21, 22 és 23-as légterek LHBP pályairány használattól független koordinációs magasságot újra vizsgálni és a HC, illetve Dunakeszi repülőtér közötti megállapodásban rögzíteni.

BA2006-325_3: A Vb javasolja, hogy a TMA-ban lévő "G" légterek használatának koordinációját az ACC mindenkori SV-je és a Dunakeszi repülőtér üzembentartója által kijelölt és felkészített személyek végezzék.

BA2006-325_4: A Vb javasolja, hogy a Dunakeszi repülőtérről felszálló légijárművek repüléseiket az aktuális QNH nyomás szerint beállított magasságmérővel hajtsák végre.