Kategória / Occurrence class: | Incident | |||||||||||||||
Dátum / Date: | 2008.02.01. | |||||||||||||||
Időpont / LT: | 8:16:00 | |||||||||||||||
Ország / Country: | Romania | |||||||||||||||
Helyszín / Location: | Romanian aerospace | |||||||||||||||
Sérülés / Airplane damage: | None | |||||||||||||||
Esemény leírása / Narrative: | Bejelentés szerinti eseményleírás: A személyzet határértéket meghaladó vibráció miatt leállította a 3. számú hajtóművet és leszállási engedélyt kért Budapest Ferihegy repülőtérre. Kényszerhelyzet elrendelésére került sor. A légijármű rendben leszállt. A hajtómű átvizsgálásakor kiderült, hogy a rendellenes vibrációt egy korábbi javításkor beszerelt kompresszor-alkatrész okozta. Az alkatrész cseréjével a hibát elhárították. The crew shut down engine #3 due to excess vibration and requested precautionary landing at Budapest Ferihegy. The airport emergency services were alerted. The aircraft landed uneventfully. The examination of the engine revealed that the excess vibration was caused by a faulty compressor part installed during an earlier repair. The faulty part was replaced. | |||||||||||||||
Típus / Type: | LOCKHEED L1011-385-3 | |||||||||||||||
Lajstromjel / Registration: | N163AT | |||||||||||||||
Üzemeltető / Operator: | United States - American Trans Air, Inc. | |||||||||||||||
| ||||||||||||||||
Induló repülőtér / Departure airport: | Georgia - UGTB : Tblisi/Tblisi | |||||||||||||||
Érkező repülőtér / Destination airport: | Kuwait - OKBK (KWI): Kuwait/Intl |