Kategória / Occurrence class: | Serious incident | |||||||||||||||
Dátum / Date: | 2010.07.11. | |||||||||||||||
Időpont / LT: | 14:10:00 | |||||||||||||||
Ország / Country: | Israel | |||||||||||||||
Helyszín / Location: | Telaviv | |||||||||||||||
Sérülés / Airplane damage: | none | |||||||||||||||
Esemény leírása / Narrative: | Bejelentés szerinti eseményleírás: A légijármű II. hajtóművének generátora nem működött a felszálláskor, de a másik generátorral és az APU-val teljesíteni tudták volna a tervezett utat. Fél óra repülés után "APU olajnyomás csökkenés" hibajelzést kaptak, ezért visszafordultak és leszálltak TLV-ben. Az ottani műszaki szolgálat elhárította a hibát és a repülőgép elindult BUD felé.(18:00-körül) The IDG No2 was previously inoperative and diferred by MEL because of fault. The crew performed an air turn back to Tel Aviv, because there was "APU low oil press" signal and the APU has stopped during flight (only one generator remained). After landing the generator oil cooling filter pop-out indicator faund out position. This filter and the oil filter were replaced, oil was addid. After APU operational test and nofault found the aircraft was put back into service. | |||||||||||||||
Típus / Type: | BOEING 737-600 | |||||||||||||||
Lajstromjel / Registration: | HA-LOE | |||||||||||||||
Üzemeltető / Operator: | Malev - Hungarian Airlines | |||||||||||||||
| ||||||||||||||||
Induló repülőtér / Departure airport: | Israel LLBG (TLV): Tel-Aviv/D. Ben Gurion | |||||||||||||||
Célrepülőtér / Destination airport: | Hungary LHBP (BUD): Budapest/Ferihegy |