BA2006-021_1: A KSZB javasolja a repülőtér üzemeltetőjének, hogy az Általános Üzemeltetési Eljárások futópálya és fékhatás vizsgálatára vonatkozó előírásait módosítsa aszerint, hogy egy esemény után amilyen hamar lehet elvégezzék a vizsgálatot.

BA2006-021_2: A KSZB javasolja a repülőtér üzemeltetőjének, hogy az ATIS információt rögzítsék és tárolják kivizsgálási céllal esemény után.

BA2006-021_3: A KSZB javasolja a repülőtéri irányító szolgálatnak, hogy az érkező légijárművek részére a repülőtér állapotára vonatkozó információkat, úgy mint hó, latyak vagy jég a futópályán, gurulóúton, megfelelő időben továbbítsák a légijármű vezetőjének, hogy ő a ennek alapján dönthessen a leszállásról. (ICAO Doc. 4444, 7.4 fejezet