BA2011-269-4P-1: A vizsgálat során megállapítást nyert, hogy az Airport Operation Control Center (AOCC) - Repülőtéri operatív üzemirányító központ - olyan állóhelyeket jelölt ki repülőgépek parkolására, amelyek foglaltak voltak.A Közlekedésbiztonsági Szervezet javasolja a Budapest Airport Zárkörű részvénytársaság számára, hogy dolgozzon ki és működtessen megfelelő eljárást annak biztosítására, hogy az általa felügyelt állóhelyek foglaltságáról az AOCC folyamatosan pontos és valós információkkal rendelkezzen.Az ajánlás elfogadása és végrehajtása esetén a repülőgépek fogadása, mozgatása során ritkábban jelentkezik zavar annak következtében, hogy a parkolására kijelölt állóhely már foglalt.

BA2011-269-4P-2: A vizsgálat során megállapítást nyert, hogy az electronic Aeronautical Information Publication -ben (eAIP) - elektronikus légiforgalmi tájékoztató kiadvány - nem találhatóak meg azok a szabályok, melyek a légijárműveknek a műszaki előtereken végzett földi mozgását határozzák meg.A Közlekedésbiztonsági Szervezet javasolja a Budapest Airport Zárkörű részvénytársaság számára, hogy tegye meg a szükséges intézkedéseket a légijárművek személyzetét tájékoztató eAIP megfelelő kiegészítése érdekében.Az ajánlás elfogadása és végrehajtása esetén a légijárművek személyzetei még érkezés előtt megismerhetik a műszaki előtereken történő gurulás szabályait.

BA2011-269-4P-3: A vizsgálat során megállapítást nyert, hogy a HungaroControl által a járművek földi mozgásának kontrolálására üzemeltett Advanced Surface Movement Guidance and Control System (A-SMGCS) - Földi mozgás irányító és ellenőrző rendszer - által rögzített adatok nem voltak használhatóak az adott vizsgálat során, mivel a HC felelősségi területén kívül (többek között a műszaki előtereken) folyó járműmozgások már az adatrögzítés előtt „kimaszkolásra” (törlésre) kerültek.

A Közlekedésbiztonsági Szervezet javasolja a HC számára, hogy vizsgálja meg annak a lehetőségét, hogy az A-SMGCS rendszer által rögzített adatokat előbb rögzítsék és csak ezt követően „maszkolják” ki azokat a területeket, amelyek esetleg feleslegesen terhelnék a rendszer felhasználóit.Az ajánlás elfogadása és végrehajtása esetén, a műszaki előtereken és egyéb „kimaszkolt” területeken bekövetkezett események kivizsgálását segítheti, ha a légijárművek és jeladóval ellátott egyéb járművek mozgása az adott területen is követhetővé és kiértékelhetővé válik.